Hammer!!!!

Es gibt 26 Antworten in diesem Thema, welches 5.209 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von Nismo.

  • Sali zäme!!!
    Ich bin auch Schweizer und komme aus dem Kanton Aargau, zu dem mache ich eine Ausbildung als KFZ Mechaniker und erst noch auf Nissan *hrrrhrrr* bin an eurem Club intressiert, da ich jetzt endlich mein Traumauto habe *freu* einen Nissan Primera (p11) GT Jahrgang 97. Hatte auch schon vor einen Club zu gründen aber wenn es ja schon einen gibt muss ich das ja ned.


    MFG Marco

  • Na dann, willkommen im Club! :Bier:
    De Club isch erscht grad gründet worde.
    Chasch i dem Thema mitteile wenn Du ziit hesch für de erscht Treff, denn chömer ois uf en Termin einige: http://216.40.240.138/nissan/wbb/thread.php?threadid=3706&sid=


    Da du ja nonig 18ni bisch, chasch ja din P11 GT nonig fahre :( bring mal Bilder vo dim Auto!


    MfG

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • @nos-eli


    vo wo weisch du das de noni 18 isch ?


    hey Nismo


    ich bin au usem AG und han jetzt eh grad ferie, und du als nissan-mech chaschmer sicher mol min B12 unter d'lupe ne, han e paar schwierigkeite mit dem siech (CA18DE motor)

  • [OFFTOPIC]
    @ B12
    Us sim Profil, eifach uf de name klicke ;)[/OFFTOPIC]

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • Zitat

    Original von Sunny[B12]
    nismo


    du hesch 9 täg noch mir geburi ;)


    [OFFTOPIC]
    Ich han im Juni, und ihr drü (P10 sr20.., Sunny, Nismo) im Juli... 8) [/OFFTOPIC]

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • Zitat

    Original von Nismo
    jo wörd scho mol go, was het er den gnau?


    chaltstart, zuesatzluftzufuhr irgendwas


    wenni de motor starte, wenn die chischte e paar stund gstande isch, den dreihter mit 500 rpm, schwankt starch zwüsche 400 und 700 und jedesmol bim uskupple stellter den au ab. noch ca. 2 km fahre isch alles weg


    und nowas, wenns so richtig heiss dusse isch, wird de motor gern SEHR WARM, klima alag (den wenni die am liebschte ischalte) dörfi uf kei fall istelle suscht stiegt de zeiger nur no - scho öppe drü mol hani müese VOLLGAS HEIZE zum temperatur wieder in normale bereich z'bringe.


    wo de zeiger i de obere region gsi isch heter au voll ned zoge isch lahm gsi und het wieder gschwanket wie blöd.


    han erscht 97000 km druff, service grad letschti gmacht


    isch en 90er johrgang


    und zum fahre verdammt geil *g*

  • ok da muess ich scho mol gseh, das ich cha säge was das isch, mer mache mol öpis ab ok? aber jetzt im moment han ich ebe au ned so dezit, am liebschte wärs mer mol ih 2 Woche oder eso

  • Zitat

    Original von RoadDogg
    Kann mit mal jm nen Crashkurs in schweizerisch geben??? :D Verstehe recht wenig :P


    Mußt mal ordentlich einen Saufen, dann kann man das auch lesen :) :P :)

  • schweiyerdeutsch ist eine sprache f[r sich / da hat jeder sein eigenen dialekt und jeder schreibt alles ein wenig anders... ich sags mal so


    wenn jemand alles verstehen will, dann muss ein dolmetscher her, oder mann muss SEHR VILL fantasie haben *g*

  • Zitat

    Original von RoadDogg
    Naja, ich werde mit weiterhin Mühe geben euch halbwegs folgen zu können...


    Greetz ;)


    Tatsache ist, dass wir Schweizer uns auch Mühe geben und euch folgen können!! ;)

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?