zulassung für scheinwerferblenden...

Es gibt 9 Antworten in diesem Thema, welches 1.586 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von NOS-Cruiser.

  • hy@all


    ich hab da aus deutschland scheinwerferblenden :)) (leider ohne tüv-zulassung :( ) bekommen... nach anruf bei der motfz-kontrolle sagten die mir, dass ich da ein teures messverfahren durchführen lassen müsste, um eine zulassung zu kriegen.... stimmt das? wo kann ich das machen und / oder gibt es schummelwege??


    natüterli i de / für d'schwiz... =)


    cu raffi

  • anemache, umefahre, frei nachem motto: lass dich nicht erwischen :D


    wie die schwarze blinker a mim B12, oder d'alufelge am K10...

  • Ich würds sie loh, wel uf diä blende luegäts wohrschienlich zerscht, für wa für ä Auto isches denn?
    Git sicher au söttigi mit Zuelassig oder?

    Es gibt nichts das man nicht kann, es gibt nur die Bequemlichkeit es nicht zu erlernen!

  • auso ig kenne nume diä vo mattig. aber diä hei ja tüv. sie diä ir schweiz den ou zuäglah?


    denn, cc-esd isch ja zimlech lut , aber het ja in D abe. wiä isch das ir schweiz. zeut diä abe ou bir mfk?


    witter mit luftfilter. stimmt das, das me e offnige luftfilter in zürich cha la itrage. hiä in bärn wei si das nid mache. aber ha vom ne angere forum vernoh, das es in züri geit. wär ja geil. würd mi nämlech scho aschisse, diä 250 stutz zahle.


    gruess scad

  • tja das mit dr mfk und offenem luftfilter würd mi au interessiere und weiss öber wies mit dr BMC Airbox usgseht wo dr rainer dinehet?


    ich ha ghört dr thurgau sig ziemlich unkompliziert was itragige agoht

    Alpine: IVA-W502R, PXA-H100, KCE-400BT, NVE-N099
    MTX: Thunder 404
    Zenec: ZE-RVC30MT
    iPod: 5 Video
    Lenkradfernbedieungsadapter: Incartec.co.uk

  • also, ich han mittlerwiele no es paar sache usegfunde!! ich müesst en schiwörfer mitere blende ischicke uf wabern (hmmbö??) und döte würdets das usmesse für en kollegepries vo 700 stutz!!!!! :uzi: :uzi:


    isch scho krass!! so en riese bullshit!! so, de reste vom frust muess ich binere rundi wolfenstein loswerde... X( X(

  • Zitat

    Original von manean.ch
    also, ich han mittlerwiele no es paar sache usegfunde!! ich müesst en schiwörfer mitere blende ischicke uf wabern (hmmbö??) und döte würdets das usmesse für en kollegepries vo 700 stutz!!!!! :uzi: :uzi:


    isch scho krass!! so en riese bullshit!! so, de reste vom frust muess ich binere rundi wolfenstein loswerde... X( X(


    hm, wabern isch bi mir ir nöchi. nume ca. 15 km. :D


    aber das isch ja scho chli e heftige fründschaftspris. da sparsch lieber diä 700 stutz und sparsch die für d buess, wo de überchunsch, wenn dini bländene dranne hesch. :D


    gruess gnägi

  • Ganz mini Meinig!


    Aber wiä wärs denn wen Schiewerferblende würsch ne wo zuegloh sind? Isch di günschtigscht Variante...

    Es gibt nichts das man nicht kann, es gibt nur die Bequemlichkeit es nicht zu erlernen!