Beiträge von IronMan

    I bin bei solche "Schnäppchen" ja immer vorsichtig. Kimmt ma scho sehr suspekt vor, warum a Händer a Produkt für 40 anstatt 400 € verkafft. Wenn a an guadn EK hod, zoit er vielleicht 250, warum sollt ers dann für 40 wieder hergeben?


    I lass liaba de Finger davo, zumal i de Dinger eh greislig find.


    Gruaß aus Bayern
    da Oideisenhändla

    Stimmt, so a Folie war bei mir a drauf. Hod sich noch da ersten Fahrt aber scho abglöst. Hobs dann runterzogn, hob gedacht des war so a Transportschutz oder so wos fürs Verschiffen aus da Fabrik.


    @ Bayernhammer


    Do hob i a scho drüber nochdenkt, aber de Pläne hob i wegen magelnder Kohle erstmoi verschoben.

    Servus,


    muas mi moi wieder zu Wort melden. Hob bei meiner gestrigen Putzorgie schlimme Entdeckungen gmacht wos an Lack ogeht. Vor allem im eingekreisten Bereich is von da originalen Farb fast nix mehr übrig, schaugt scho deutlich die Grundierung durch :eek:



    De Karre is jetzt grod amoi 8 Monate oid, möcht ned wissen wie des nach fünf Jahre ausschaut. Ansonsten san auf da gesamten Seite haufenweise kloane Kratzer, aber a Rauspolieren is unmöglich weil de Lackschicht scheinbar extrem dünn is.


    Frage: Hob ja a ganz a tolle Lackgarantie! Bringt mir des wos? Konn ma do wos geltend macha? Hots scho jemand probiert?


    I war dankbar für a paar Tips.


    Gruaß vom Oideisenhändla

    Zitat

    Original von DerOnkelOlli
    Die meisten sind entweder 08/15 oder aber total runter geritten ... Dabei sind 20.000 € nicht wenig Geld ...


    Hob für mein im Januar 25000 zoit. NEU

    Des Problem bei da Wanna is, dass sich Staub, Stoandl, Splitt, Dreck etc. unter da Wanna Sammeln. Dann bewegt sich de ganze Konstruktion hin und her und scheuert da an Lack weg. Dazua kommt dann Feuchtigkeit, de fürn Rest sorgt :clown:.


    Mitm Rumrutschen is des so a Sach. De Beschichtung is so gummiartig, kommt aufs Gewicht von da Ladung o obs rutscht. A volles Biertragl steht bombenfest ohne festbinden, a leeres Tragl dagegen komm scho amoi ins Rutschen. ;)

    Servus und Grias eich,


    hätt zwoa Fragen. Des Aussehen von der originalen Front mit dem riesigen Nissan logo treibt mi in Wahnsinn. I suach jetzt scho seit a Ewigkeit noch am anständigen Frontgrill mit cleaner Optik, aber ois wos i find basst nur bis Bj. 2008. Meiner is aber a 2012er. Wo verdammt nochamoi gibts sowos?


    Nächste Frage (genauer gsogt zwoa):
    - Basst de originale Chromstoßstange (vorne) vom Frontier a aufn Navara?
    - Wo kriagt ma so a Motorhaubenschutzschild aus Plexiglas oder Plastik her, wias vui Amis draufhobn? Hob bis jetzt über eBay welche gfunden in Thailand, oder USA und oans in GB (schaut aber scheisse aus). Gibts sowas bei uns ned, oda wos? Hob scho einige damit rumfahren sehen. Braucht mir koana erzähln, dass de alle in USA oder Thailand bestellen, do zahlst ja mehr Versand, wie des Teil an sich kost :eek:


    Bedank mi schomoi und wünsch eich a scheens Wochenend


    Gruaß
    Oideisenhändla