Beiträge von IronMan

    Servus,


    bin auf der Suche nach am Anhängerkupplungs Nachrüstsatz. Gibt ja an ganzen Haufen bei eBay etc. Von China Billigware bis original Nissan. I fahr nur ganz selten moi mit Anhänger und wenn dann nur 750 Kg. Welchen Satz hobts ihr so verbaut und wos dads empfehlen, dann gibts 7 Pin oder 13 Pin, Rohrstoßstange oder Trittstoßstange usw, blick do no ned so durch. Budget liegt bei max 250 €, Einbau werd selba gmacht.


    Gruß, Prost und Danke schomoi
    Ironman

    Servus,


    I hob ma T-Stücke baut. Aus 4mm Stahlplatten a Grundplatte ausgschnitten de ins Schienensystem neipasst, do dann an M8er Bolzen draufgschweißt und des ganze mit Flügelmuadan befestigt. Hoit wia´d Sau und is schnell wegbaut wenn i a leere Ladefläche brauch.


    Gruaß aus Bayern
    Iron

    Zitat

    Original von mohm
    Das macht mich inzwischen echt wahnsinnig, weil ich nach jedem kurzen Stopp ein paar mal auf irgendwelche Knöpfe drücken muss, um im Auto nicht kaputt zu gehen.


    Mei oh mei! Eure Probleme mächt i hobn. Aber i seh scho, a BMW Fahra, de san hoit verwöhnt :D


    Auf jeden Fall macht meiner das a, dass er auf Umluft schoit wenns eam z´hoaß is. Macht ja a Sinn, wennst de A/C o host, dass er schneller kühlen konn!


    Aber bei Temperaturen von über 25°C hockt i mi a ned ins Auto, sondern bleib dahoam aufm Balkon und :bier2: :bier2: :bier2: woast scho? :D

    Nach dem Sinn hob i a ned gfrogt, sondern wia ma des macht und ob jemand scho Erfahrung damit hod! Hob no an Interessanten Text zu dem Thema gfunden, vielleicht werds einige dadurch verständlicher um wos mir bei der Sache geht. Für euch sogar ausnahmsweise auf Hochdeitsch :tongue:


    Zitat

    Vorbeugend oder zur Schadensbegrenzung kann die AGR stillgelegt werden. Obwohl dann das LMM-Signal nicht mehr auf die Vorgaben des AGR-Kennfeldes "eingeregelt" werden kann, erfolgt bei älteren Motoren kein Fehlereintrag.
    Das Volllastverhalten bleibt mit deaktivierter AGR unverändert, weil dort die AGR ohnehin geschlossen ist.
    Immer wieder zu lesende "Geheimtips", Durchzug und Leistung (bei Vollgas) würden ohne AGR steigen, sind daher 100% Blödsinn - es sei denn, im Einzelfall bliebe eine klemmende AGR trotz Vollgas geöffnet und wird erst durch die Stilllegung geschlossen.
    Was als minimaler Boah-ey-Effekt bemerkt werden kann: der im Teillastbereich höhere LMM-Wert erlaubt beim Gasgeben sofort höhere Einspritzmengen (weil man nicht auf das Schließen der AGR warten muß), d.h. der Motor reagiert etwas deutlicher beim Gasgeben aus niedriger Last - aber schon einen Sekundenbruchteil später liefert der Motor mit AGR genau die gleiche Kraft wie ohne AGR. Weitere Tuning-Erfolge durch das Stilllegen einer einer intakten AGR sind technisch nicht möglich!
    Im Teillastbereich kann aufgrund der höheren Brennraumtemperaturen der Verbrauch etwas sinken. Die punktuell höheren Temperaturenn im Brennraum sind aber ungefährlich, weil sie insgesamt immer noch unter dem Volllastniveau liegen. D.h. es besteht keine Gefahr für den Lader durch überhöhte Abgastemperaturen usw.



    @ Adam


    Endlich mal a Information mit der i a wos ofanga kann :perfekt:

    Haha, hobts eich wohl ned traut ihr Klugscheissa :wow: :clown:


    Atmets wohl a gern eure Körpereigenen Abgase ein, denk i ma scho :tongue:. Mei Motor soll lieber mit Frischluft als mit Ruaß versorgt werden.


    Naja Wurscht, jeder wie er denkt :Bier:


    Werds a moi mit a Blindplattn oda so probiern. Wenn des soweit klappen sollte, rühr i mi wieder. Wos do für Fehlercodes gspeichert werden juckt mi im Übrigen übahaupt ned. :sleep:

    Servus,


    hod scho jemand bei seim Navara de Abgasrückführung stillglegt? I wär dankbar für Erfahrungsberichte und ob des überhaupt möglich is. A Spezl hod bei seim oidn Audi A4 des Zeug ausbaut, Ansaugbereich is im Gegensatz zu vorher schee sauber und nimma so verrußt.


    Und Leit, kemmts ma ned mit so Aussagen wia "wos sogt da TÜV, wos soll des bringen, host moi an de Umwelt dacht" etc. I denk ma scho wos dabei :mmmm:


    Ois klar?


    Gruaß vom Oideisenhändla :Bier:

    Servus,


    muaß des Thema nomoi aufwärmen. Hob vor nächsten Monat an Ölwechsel zum macha. Km Stand jetzt knappe 8000.


    Frage: welches Öl kennts empfehlen fürn 190PS Motor mit Dieselfilter und wia vui muaß i kaffa? Wos is da Untaschied zwi. 5W30 und 5W40? Viskosität is scho klar, aber bei dem Preisuntaschied muaß mehr dahintastecka.


    Gruaß und Prost aus Bayern
    IronMan

    Zitat

    Original von konradzuse
    das sind mit dem Papiergedoens ca 200Eur


    Brutal! Wos woits denn no ois eitrogn lassn? Bei mir hängen zwoa Würfel am Innenspiagel, muas i de a eitrogn lassen?? :P I wart drauf, dass da erste zum TÜV fahrt und sei Bierwampn eitrogn lasst haha


    Gruaß aus Bayern :Bier:

    I dad an All Terrain Reifen nemma. Is ned so laut und auf da Straß no guad fahrbar. Werst ja ned jeden Tag in schwerem Gelände untawegs sei, oda?

    Wennst da in´d Hosn scheißt wegam Airbag: Sicherung vom Airbag raus, Zündung o, Blattl Papier hihoitn, dann siehst wo d Luft herkimmt.


    Gruaß