Beiträge von IronMan

    Mensch Leit, wo fahrts denn ihr a hi fün TÜV? :will-u-understand:


    Mei TÜVler schaut si Liacht, Reifen und Bremsn o, ois andere Intressiert den ned, ob jetzt des oane Trumm do eitrogn is oda ned, scheissegal, wos mir gfoit bau i hi. Verkehrssicher muas hoit sei, dann hot mei TÜVler do a koane Probleme damit.


    Oiso Buam, immer vorher überlegn wos hifahrts dann klappts a mit da Plakettn.

    Im Woid dad i aufbassn, vor allem, wenn des Schuidl "Land- und Forstwirtschaft frei" dosteht. Wenn des a Landschaftsschutzgebiet, oder gar a Naturschutzgebiet is, konn des mit bis zu 50 000 € bestraft werden. War mir de Sache ned wert. I fahr nur Straßen, de ned explizit gesperrt san. Gibt bei uns in Oberbayern einige Feld- und Waldwege, de koa Verbotsschuidl hom. Do konn ma natürlich neifahrn.


    Edit: Und wenn i in de Alpen wen dawisch, der moant er muss si do austoben, den ziag i perönlich ausm Auto. De Natur muas eh scho gnua mitmacha. Do werden Almen und Straßen baut, riesige Schneisen in de Wälder gschnitten für Skilifte usw. Do muas ma ned no mitm Auto rumfahren und ois Kaputtmacha und de Tiere aufschrecka

    So Buam,


    bei mir gehts langsam vorwärts. Da Navara entfernt sich langsam aber sicher vum Originalzustand und des woit i eich ned vorenthoitn (de jenigen, de mi auf ignoriern gstellt hom, hom hoit Pech ghabt :P). Erster Schritt war amoi de Trittbrettl wegschraubn. Ois nächstes hob i an ganzen Dog geopfert um de hinteren Seitenscheibn, sowia die Heckscheibn schwarz zum folieren (geplant warn zwoa Stund 8o). Hod soweit schomoi ganz ordentlich ausgschaugt.


    Jetzt hob i mi an den nächsten Schritt gwagt, und zwar des cleanen von da Heckklappn. I steh eben auf cleane Optik, da Kühlergrill kummt a no dro. Werd eich aufm laufenden hoitn, wenn si wos duad.


    Jetzt gibts erstmoi zwoa Buidl vum aktuellen Zustand.




    Sauba sog i. Dann werds so gmacht! :Bier

    Wia is des jetzt rechtlich mit der Garantie? Meiner hod jetzt 5400 runter und i würd gern an Ölwechsel mit Filter macha. Konn i do irgendwelche Probleme kriegen, wenn der Händler sieht, dass i an Ölwechsel selba gmacht hob?


    Gruaß aus Bavaria
    Tom

    Hätt no zwoa Trittbredl übrig. Warn nur zwao Tage an am Neuwagen montiert, quasi Brandneu de Dinger. Preis 150 € für beide.


    Aso, grod foit ma no ei: Versand werd schwierig, weil de Teile knappe zwoa Meter lang san. Am liebsten war ma Abholung.


    Gruaß aus Bavaria
    Tom

    A do schaug o, gibts do no oane vor 30 000? Bei mir im Kombi zoagt a de erste fällige Wartung bei 30 000 o. Werds aber warscheinlich scho bissl eher macha. 30 000 km des gleiche grintige Öl umanandfahrn find i irgendwie ned so erfrischend.


    P.S. danke für Sächsisch, hob i auf Anhieb verstanden :flipa: :respekt:

    I suach immer no an ansehnlichn Kühlergrill. Bei eBäääh gibts ja fürn Facelift nur welche, wo des Nissan Logo nochher no sichtbar is. I suach aber oan ohne Logo. Cleane Optik sozusogn.

    Ned schlecht, aber 360 € für a einfache Inschpektion is scho a Hausnumma. Was isn do ois gmacht worn? Öl schätz i amoi, und a bissl durchsicht, na guad Leihauto is scho ok. Aber i hob für a Inschpektion eigentlich no nie mehr wia 150 € zoit. Mim Nissan war i allerdings no nie, nur mit meim Audi.


    I nimm moi o, dass du in a Vertrogswerkstod warst, oda?

    Fette Kistn, gfoit ma guad. A Spurverbreiterung dad eam a no guad steh.
    Bin bei meim immer no am Anfang mit der ganzen Umbauerei. Erstamoi werd jetzt da Laderaum beschicht, ois näxts werd de Karre komplett foliert, entweda in matt schwarz, oda in Nato grün matt. Stell i ma brutal vor. Höher und breada solla a no wern und gräßare Reifn, aber des hot erstmoi no Zeit. Kost ja a ois an Haufa Geld.


    Zitat

    Original von sascha1000
    Quanta Kosta alles zusammen ? (Bin nur neugierig)


    Des dad mi allerdings a intressiern :mmmm:

    Mensch Buam, ihr soits ned über Dialekte diskutiern, sondern mir wos sinnvolles erzähln. Aber eich zuliebe versuach is jetzt nomoi in da "Standartsprache."


    Zitat

    Original von IronMan
    Servus,


    i bin am überlegn, ob i mir Dachleuchtn á la Dodge RAM nochrüstn soi. Bei Ebay gibts ja gnua von dem Zeig ois fertige Kits. I hätt des ganze jetzt am Standliacht ogschlossn, de Frage is jetzt nur, ob des so einfach geht. Normalerweise schraub i nur an Motorradln und do is de Elektrik no einfach. Am Auto gibts ja so nutzlose Sachan wie CAN BUS usw. Oiso, konn ma des einfach parallel zum Standliach oschliaßn?


    Danke schomoi
    Tom


    Übersetzung:


    Guten Tag werte Forengemeinschaft,


    ich hege derzeit den Gedanke, mir eine Beleuchtungseinrichtung auf das Fahrzeugdach zu montieren, ähnlich wie es bei Gelände-Pritschenwagen, welche in den Vereinigten Staaten produziert werden, üblich ist.
    Bei einem deutschen Internet-Auktionshaus gibt es diese Beleuchtungssysteme als fertigen Bausatz. Üblicherweise führe ich Arbeiten dieser Art nur an motorisierten Zweirädern durch, bei denen allerdings die elektrischen Systeme weniger komplex konstruiert sind, als es bei modernen Personenkraftwagen der Fall ist. Bei dieser Fahrzeugart werden u.a. asynchrone, serielle Bussysteme (CAN-Bus) eingesetzt mit denen ich leider, aufgrund fehlender Erfahrung, eher weniger vertraut bin. Meine grobe Arbeitsplanung sieht vor, das Beleuchtungsystem parallel zum vorhandenen Begrenzungslicht anzuschließen. Diese Vorgehensweise hätte ich, wenn möglich, gerne von den erfahrenen Nutzern dieses Forums bestätigt.


    Vielen Dank im Vorraus
    Thomas



    I hoff, des konn ma jetzt vasteh und des Suachmaschin konn a wos damit ofanga.
    Oiso, bleibts olle amoi ruhig und atmets durch´d Hosn, konn nie schodn.


    :bier2: :Bier:

    I mog a ned olle Dialekte, denk do speziel an Sächsich :tongue: aber is hoit Gschmackssach, wenn jeder gleich schreibn dad wars langweilig.


    Oans war no guad zum wissen. Hod irgendwer von eich an Schoitplan für de Kistn?


    (Für´d Suachfunktion: Suche einen Schaltplan für das Fahrzeug) :clown: