Beiträge von Nismo3

    Ne ich find das ja wohl obergeil das hier jemand Schürzen machen will.


    Nur das die dann nicht geschenkt sein kann muss ja jedem klar sein.


    Nismo3

    Aber was würde es bringen wenn du 25 Leute zusammen bekommst,beim nächsten Treffen ,wie sieht das aus,alle die gleichen Fronten!!!


    Nismo3

    Also


    den 2. Paltz belegt Nismo3 mit einer Zeit von


    1:28:799 erhält 6 Pkt.


    Und den hervorragenden 1. Platz belegt SCAD


    mit einer super Zeit von 1:24:971 erhält 10 Pkt.


    Leider haben auch diesmal nur zwei Teilnehmer am Rennen teilgenommen. :(


    Nismo3

    Nissan Skyline GT-R M-spec

    This is the final evolution of the R34 Skyline before an all-new model arrives in 2003, and it's rather good...


    Any GT-R diehard knows that Nissan built the original R-32 Skyline GT-R back in 1989 for one reason. To win races. And it did, not only in Japan, but also in Australia where its 4wd, twin-turbo, hi-tech wizardry blitzed the touring car championships for two straight years.
    4..5
    The man who was to become known as 'Mr GT-R', Kozo Watanabe, followed that racing tradition with the R-33 and R-34 models into the nineties including specially tuned V-spec variants.


    Then, as if to signal the radical change of direction that chief exec Carlos Ghosn had chosen for Nissan, Watanabe was gone from the picture, replaced by a new team of engineers headed by Kazutoshi Mizuno, former Nissan Le Mans chief engineer and Group C team manager.


    And one of the first things Mizuno did, while he and his team worked on the handling traits of the new V35 Skyline saloon, was to modify the GT-R's V-spec suspension set-up. He felt that its harsh, highly strung, razor-edged road-handling characteristics were good for circuit racing – on smooth racetracks – but that in the real world, on real roads, it needed more compliance. The resulting M-spec (obviously using the M from Mizuno!), is not just a better rounded GT-R on all road surfaces, but has repercussions for the sportscar on a worldwide scale. More on that in a minute.


    A quick spin around the mountains south of Tokyo was enough to see what Nissan has achieved with its latest, and final incarnation of the R34 GT-R.


    Like the new V35 Skyline saloon, the M-spec employs Nissan's new 'ripple-control' shock absorbers which work to soak up even the smallest bumps or road undulations to maximise tyre contact with the road. To further ensure the rear stays planted, Mizuno also fitted a modified rear anti-roll bar and revised all the spring rates to enhance the effect of the ripple control upgrade. Whether at high speed on a highway or at lower speeds on the twisty bits, the new suspension set-up is where the R-34 should have started. Not only does it provide a more supple ride. It also allows an average driver more leeway when cornering hard, as you don't have to worry about the tail stepping out so far and so fast. When it does start to go, it is easier to catch and control.


    So steht es im EVO Magazin geschrieben:!!! :]


    Dies war die letzte Version vom R34,das is so wie der R32 bei den Golfs.


    Nur da steht 2003 soll der neue da stehen,noch nix davon gehört soll doch später mal kommen aber 2003??


    Nismo3

    Ich hab noch n Satz neue rumliegen,sind ja von Hella die Teile also originale.


    Wer sie barucht melden,den Preis kann ich euch noch nicht sagen aber sicher ned der überteuerte da.


    Nismo3

    Das einzige was anders is wie am PC zu zocken is das man ehrlich sein muss mit den Zeiten mein ich.


    Aber das is in der Nissan Fan Gemeinde ja kein Problem,stimmts!!!! :)) :))


    Nismo3

    Ich post meine auch gleich mal.


    1:28:799 :rolleyes: :(


    N bisschen hab ich noch rausgeholt.


    Pioneer hatte,als ich ihn damals frägte ne 1:25: Zeit glaub ich.


    Nismo3

    Ihr kennt sie doch eh alle die EISBOMBE von Nissan. :D :D


    Hier mal n paar daten dazu


    Bauart: V6 3.0I DOHC 24 Ventile in Leitmetallbauweise
    Hubraum: 3.495 ccm
    Leistung: 420 PS bei 7500 U/min
    Max. Drehmoment: 430 Nm bei 4500 U/min
    Position des Motors: hinten (Mittelmotor
    Leergewicht: 950 Kg
    Vierradantrieb und -lenkung mit automatischer Differentialsperre vorne und hinten


    Geil was!!!!!


    Nismo3

    Boa,das die Amis den auch haben hab ich gar ned gewußt,ich dachte der braucht denen zu wenig Sprit :D :D


    Ach wenn Nissan auch nur so was wie den Evo bauen würde,müßt ihr euch mal vorstellen fast 140PS/L der geht echt wie die Sau. :))


    Nismo3