1. Treffen vom [NOS]

Es gibt 71 Antworten in diesem Thema, welches 11.727 mal aufgerufen wurde. Der letzte Beitrag () ist von Sunny[B12].

  • lol habe am 30 juli Geburtstag *freu* hehe werde 18 und Auto is auch schon da, habe jetzt noch ein Alu Interieur Kit bestellt und Service und alles gemacht, echt geil das Teil. Aber bei mir treffe is ned so gut, wegen Eltern LOL. Aber wie komme ich zum Treffe? das müssen wir dann noch schauen vielleicht kann mich ein Kollegga oder so fahren

  • Zitat

    Original von Nismo
    lol habe am 30 juli Geburtstag *freu* hehe werde 18 und Auto is auch schon da, habe jetzt noch ein Alu Interieur Kit bestellt und Service und alles gemacht, echt geil das Teil. Aber bei mir treffe is ned so gut, wegen Eltern LOL. Aber wie komme ich zum Treffe? das müssen wir dann noch schauen vielleicht kann mich ein Kollegga oder so fahren


    Je nach Treffpunkt halt.
    Bi mir dihei isch au ned so guet...
    Me chönd ois au inere Beiz oder so Treffe (det cha mer au fuettere) :Bier: und suufe


    MfG

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • genau oder in Züri im Oxa oder so, so jetzt gang ich mol ih mis , geile,heisse,warme,schöne,guet schmöckende,bequeme,federige ond tüfergleite Bett n8 all LOL


    Tschö

  • Wenn ich so es Bett hetti würd ich am Morge gar nüme möge uufstah :rolleyes:
    Han jetzt scho mini Problem am Morge und jede macht mer deswege d'höll heiss :D

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • sorry 27.7 got bi mir ned, den tueni izieh ;)


    und vorher au ned, den fieri min 20. dämfall eigentli am 3./4. auguscht bi mir z'flawil

  • Flawil isch doch im Kanton St.Gallen?
    Nismo hesch Du en günschtigi verbindig nach Winterthur? Denn chöntet mer ois dert am Bahnhof treffe, da ich i de nöchi vo Winterthur verbii fahre wenn ich nach St.Gallen will, denn chasch mit mir mitfetze nach Flawil.


    PS. was losisch für Musig?? :D

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • :spring: jo da wörd no go, ond susch brengt me min Kollegg, ich lose UK-House, Hip-Hop, GOA, Progressiv und Trance, eifach ned so dj antoine und alcazzar zügs. and you?

  • Hauptsächlich HipHop, bin aber flexibel :D
    Bring doch grad e gueti CD mit, wenn Du MiniDisc hesch chasch au bringe, denn chömer im Auto mal de Sound lose!

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • Also ohni umstiige chunt de Zug vo Baden immer :08 oder :38 aa, isch das richtig Nismo? Denn chömer ois bim Parkhuus bim Bahnhof treffe, also dert wo all Fahrlehrer ihri Fahrschüeler uufgablet (weiss ich us erfahrig) :D


    Denn wird in Flawil also grilliert? Wer bringt was mit? Fleisch, suufe, Chips, Pommes etc??


    MfG

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • naja grilliere... ich weiss ned öb ich den scho en grill han... internet wirdi den au noni ha

  • Hoi Zäme bi zrugg us dä feriä, sorry has eu voll verhängt zäge...


    Chunt nüme vor....


    Bi in Norwege gsi


    Und jetzt bini voll deprimiert.

    Es gibt nichts das man nicht kann, es gibt nur die Bequemlichkeit es nicht zu erlernen!

  • Jo d'feriä sind voll geil gsi!


    Mini Muetter isch Norwegerin und ich cha Sproch... bi zum teil bi minä verwandte gsi...



    Strossä....en Traum. => Wenn sie mich blitz hettät hets zum Teil 4-5 Mönät knascht geh... *smile*

    Es gibt nichts das man nicht kann, es gibt nur die Bequemlichkeit es nicht zu erlernen!

  • Zrugg zum Thema:


    Also uf minere Homepage het sich im Gästebuech de Hermann Vetter gmeldet, er fahrt en Primera und will sich oisem erschte Treff aaschlüsse. Ich melde mich bi ihm no per Mail um alles abzkläre.


    @ Nismo
    Den Treffed mir ois um 13:45 (3. August) bim Parkhuus am Bahnhof Winterthur (din Zug chunt ja 13:38 aa). Isch das Okay? Bilder vo mim Auto findsch uf minere Homepage damit Du mich au erchensch!


    @ all
    Ich schätze dass mir den vo Winterthur per Autobahn uf Flawil ca. 50min bruuched.
    Heisst also Treffpunkt für ali ca. 14:35 am 3. August am Bahnhof Flawil.


    Isch das für eu alli ok? Bitte schnell en Antwort schriibe dass mer wüssed wer de Biitrag glese het.


    MfG

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?

  • Het sich nomal eine uf minere HP gmeldet, er fahrt en 200SX 8o scheisse ich bin definitiv de mit em langsamschte Charre :(
    Ich glaube er isch im Board als "pviper" registriert.


    @ pviper
    Also meld dich doch bitte au i dem Thema damit mir wüssed ob Du chasch cho.


    MfG

    Wenn ein Schäfer seine Schafe verhaut, ist er dann ein Mähdrescher?